Not logged in.
Sandcat RPG


>Sessie 1
>Sessie 2
>Sessie 3
>Sessie 4
>Sessie 5
>Sessie 6
>Sessie 7
>Sessie 8
>Sessie 9
>Sessie 10
>Sessie 11
>Sessie 12
>Sessie 13
>Sessie 14
>Sessie 15

^Sessie verslagen

>Sandcat RPG stuff >Campaign 2001/2002 >Sessie verslagen >Sessie 2

Sessie 2
Datum: 28 september 2001
Afwezig: -
Bijzonderheden: Deus, karakter van Jeroen de Oude, doet voor het eerst mee

Nadat de PCs uit de grot zijn gekomen, en Deus tegengekomen zijn, gaan ze uiteindelijk waarschijnlijk door naar de grote stad.
Mochten ze terug richting Borzar gaan: daar is niets (nieuws) te doen. De weg loopt door naar Uphill, of terug naar Darmoth. Mochten de PCs richting Uphill gaan, dan draaien de steden om) De PCs komen dus uiteindelijk aan in Darmoth - nadat ze 1 'random' encounter zijn tegengekomen onderweg.

  • 6 kobolds, die zich in een hinderlaag hebben verstopt.
In Darmoth moeten ze zich eerst melden bij de Guards, omdat ze eruitzien als avonturier. Dit meldt de wachter bij de poort, en hij verwijst ze meteen door.

Het guardhouse is niet ver weg van de poort - en het melden is een saaie bedoening, met het zeggen van je naam en waar je oorspronkelijk vandaan komt, en wat je wil in deze stad. Uiteindelijk als de gehele groep zich aangemeld heeft, komt Kaval binnenrennen - hij wordt aangewezen door de dienstdoende wachter als de "jongste gids".
De wacht waarbij ze zich moeten melden is erg procedureel, en heeft een hoog stemmetje. Zijn rechterhand is een norse, dikke wacht die erg stevig gebouwd is.
Kaval probeert ze eerst de inn te wijzen waar ze kunnen verblijven, maar de PCs hebben de Lachende Luiaard al uitgezocht. Als het al avond is, dan kunnen de PCs daar eerst slapen, anders wordt het alleen spullen droppen.


<  Vorige sessie || Volgende sessie > 

© 2003-2024 Sandcat RPG Crew.
Page design by Stijn (main layout) & Jake (textures and colours).

Comments can be sent to rpgadmin(at)sandcat(dot)nl.